Lite lätt uttråkad sådär

Tjenis penis. Sitter som vanligt i min soffa och filosoferar om allt mellan himmel och jord. (besök gärnt jag min domän, www.djuptjej.org) Iaf, vissa författare hämtar liksom insperation till sitt skrivande ute på den svenska landsbyggden eller andra exotiska platser. Men det enda som gör mina fingrar kliande av blogginspiration är min soffa. Speciellt om jag egentligen borde plugga. Då känns det alltid väldigt lockande att slänga in ett blogginlägg. Okej whats up med bögeriet idag? Är det fullt möjligt att låta lite töntigare än vad jag har gjort hela detta inlägg? Ett, jag tror jag är författare. Två, vem i helvete bryr sig om när jag är, citerar mitt lamemode uttalande "blogginspirerad". Tre, jag har inget liv. 

Anyway, sidospår åsido. Okej, vafan som jag ens hade ett huvudspår att gå på. Men okej. Idag var skolan otroligt uttröttande, där av mitt slackmode (sluta skriv mode din lilla hora) när jag kom hem. Dessutom har min syster fått "Kejsarens nya stil" på DVD och det är så extremt lockande att springa upp till hennes rum (varför springa när man kan gå?) och våldgästa hennes soffa och dega till världens roligaste barnfilm, efter lilla kycklingen ofc. Men allvarligt?! Det märks ju verkligen att jag är arton med tanke på min mogenhet samt höga intellektens. Svårt ord det där, intellektens, btw. Som en liten notering liksom. Var tvungen att skriva det i word innan jag CtrlC:ade ordet och CtrlV:ade ordet hit. Shit asså, jobbet på IT avdelningen gav mycket. Tydligen. Nej nu plugg. Sen mat. Sen plugg. Sen TV. Sen sova. Tänkte det kunde vara kul att veta. Näkemiin! (betyder hejdå på finska, som sagt, djuptjej.org)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0