no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.

Tjenare miss positive is in tha house. Har ju varit lite frånvarande men det beror på att skolan slukar mig med allt jävla kukplugg. Sedan klämde jag in lite liv i helgen, kände för lite socialtumgänge då min naturkunskapsbok verkar ha lite problem att tillfredställa min sällskapsjuka. Samt mycket annat... (Jag är kär i en bok) 

I fredags var jag ju på festligheter i spånga. Där firades Johanna och Julia, gamla goingar från högstadiet. Trevligt värre liksom. Sedan avslutades kvällen med lite hajkäk, glitter, dvärgdonken och cykling. Väldigt roligt måste jag säga. Sedan efter många risplockare blev det lite sömn också. Vaknade upp hos Lina och gjorde pannkakor med fina flickorna. Sen drog jag ock Linus hem till ma maison för lite plugg inna Feffebror kom. Då köpte vi vädigt mycket onyttigheter, frugan lagade finmiddag och sedan låg vi och kolla HP och SATC till klockan tre. 

Igår kom mina päron hem från landet, tråkigt nog haha. Men dom ålker även nästa helg så jag fäller inga tårar. Och nu i helgen ska även lilla Linus firas då hon äntligen kan registrera sig själv på videobutiken i åkermyntan. Prisa gud. Men innan dessa roligheter ska jag undanröja en jävla masssa plugg, skojigt värre. Så vi får se hur mycket jag hinner uppdatera alla mina miljontals läsare om mitt superintressanta liv. Nu ska jag spela simpson och kolla TV sen sova för att sedan gå upp till ännu en givande dag i skolan. Woop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0