Totalt, otroligt ointressant

Tjenis. Kom hem för cirkus en halvtimme sen. Det jag åstakommit är följande: 

Satt upp håret 
Bytt till mjukisbyxor 
Slagit mig till ro i soffan (OHMAGAD så vild och galen här liksom) 
Kollat bloggar 
Funderatpå att ta mig lite middag 
Tänkt att det vore skönt att kolla TV 
Taggat Berlin

Det sistnämnda är typ det enda jag gör om dagarna. Mitt ljus i mörkret, min häst i stallet, min ko i hagen, den sista kakan i kakburken. Shit vilket fantasi som flödade förbi i min bäck! Helt crazybananas. Iaf, för att sammanfatta min onödiga lista så kan vi helt tydligt se att jag inte varit särskilt produktiv. Men vad gör väl det när det handlar om inlämningar, brukar vara tradition att skjuta upp allt till sista dagen liksom. Shit vad stressad jag blev när jag skrev det sista... Jaja, det ordnar sig alltid. På kvällens agenda står det plugg och tv. Ikväll är det liksom världens bästa (tar i lite grann vaaa) serie på ettan. "Torka aldrig tårar utan handskar" och jag gråter lika mycket i varenda avsnitt. Buh. Ja nu ska jag plugga. Efter det äta, sen ringa mina börlinbabes och fråga och kolla lite jota. Kyss och smek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0