What goes around comes around like a hula hoop

Tjäna. Idag är en sån dag där min familj låser in sig på toan (inte på det sättet) och gör allt i sin makt för att frysa ut mig ur gemenskapen. Det hela började med när ett brev kommit med posten. "Till målsägande för Sanna Berg". Varpå min mor kläcker ur sig. "HA! Du har inga målsäganden. Gör det själv." Så springer hon till min syster och gullar. Ja, och har sitter jag, tydligen vuxen och utfryst ur den familjära gemenskapen. Men sånt är kul det med. Jag fick en svag stänk av deppmode nu. Inte ens min pojkvän (TVn) är påsatt. Haha, den var kul. Men aa, så deppig är jag att jag inte ens satt på (haha) min tv. Okej jag är så uttråkad att jag spyr. Jag vill typ springa allt vad jag har upp för min trappa och skita sönder mammas och pappas säng. Sen vill jag sparka sönder kylskåpet och skafferiet. DDetta för att ja ginte kan avnjuta det onyttiga i världen, för guess what...... JAG ÄR FET: Älskar livet ibland. Nu ska jag fortsätta min svagsvacka i min ensamhet. Tjo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0