Berg checkar in (lite fyndigt där)

Fy... fan vad jag inte pallar skolan just nu. Jag har så jävla mycket skit framför mig den här terminen att jag tror jag avlider. Vidrgit. Fittskola. Alla som inte har börjat gymnasiet än, lyssna noga på Sannas visa ord. SÖK FÖR I HELVETE INTE TILL EN PLUGGSKOLA. Så. 

Ja, nu är jag hemkomen från skolan. Trött, tröttare, tröttast. Har "pluggat" lite svenska men jag har glömt bort hur man gör. Inget fastnar, inte för att det någonsin gör det, menmen. Dessutom har min lärare missuppfattat sin utbilding då hon skrivit på arabiska. Okej nej. Men jag är inte tillräckligt påläst och allmänbildad för att förstå hennes fina horord. Så jag gav upp efter sida sex av tio. Anyway så tänkte jag kolla något debatt program nu, eftersom det ingår i läxan att betrakta en argumentation. Skulle ju kunna reta upp min syster lite och betrakta hennes reaktion, men hon är lite liten för retoriska begrepp. 

Helgen då, var skit kul och asvärd. På fredagen var planen en lugn tjejmiddag med lite vin. Men jag lever i min egna värld där "lite" inte existerar. Så det slutade ju fint. Men sen på lördagen efter att ha gått bakis från kolckan nio till nio så drog jag och mina vackra vänninor på min klasskompis 18-års fekke. Trevligt som satan. Hemgång från skälby till mig, passade även på att leva lite on the wild side, genom att vandalisera lite. Okej, vandalisera och vandalisera kan ju disskuteras.Cool kände jag mig iaf haha... Hoppas alla förstod ironin där. Väldigt underhållande var det i alla fall. Aja nu är det bara tre skoldagar kvar till helg, stay strong liksom. Och nu ska jag kolla nått tråkigt vuxenprogram.. Blä. Sen ska jag träffa min man Deniso från Turkiet. Mums. Tjo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0