Böböböböböböböööörlin motahfockhaaaaass

Såja. I'm back. Har spenderat de senaste dagarna med min älskade juridikbok då jag hade prov idag. Det gick väl an så att säga, ingen raketforskning precis, men ett G har jag nog gjort mig förtjänt av. "Shit vad hon lägger ribban högt!!!" tänker ni nog nu. Jag svarar med ett - absolut. Jag tror på mig själv i vått och torrt och jag är väl medveten om att jag kommer gå långt i livet. Jag kan bli städare, livs-butiks ägare, kebabgrillare, piga, butler (kan bli svårt med tanke på att det är en manlig liknelse.. Det går att ordna med lite plastikirurgi)

Bortsett från att lyckas i livet har jag och mina änglar (Har bestämt att vi är Charlie's änglar nu) bokat BERLIN! Så extremt taggad att jag tror jag kommer skita ner mina byxor när jag tänker på det. Ingen osanning då det börjar likna valpnos ovaheah. Hehe... Hoppas ni har tålig mage lixxxx. Idag har jag även shoppat litegranna. Jag blev väldigt nöjd måste jag säga, köpte världens finaste tröja som jag har letat efter över allt och ingenstans. Sen spontan köpte jag även ett par svarta jeans. BRA SANNA!!! Du som har så jävla mycket pengar just nu! Du borde verkligen slösa dom på kläder liksom. Jaja, nöden har ingen lag. Jag står fast vid mina inköp (jag har slängt kvittona i soppen så nu ligger de under alla matrester från middagen.. Min bro är alltså ganska bränd just nu) Stay proud ovaaheeaaah. Nej nu ska jag sluta skjuta upp allt jävla trånganusplugg. Får se om det bär eller brister liksom. Tjolahopp.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0