Heaven's got a plan for you

Jag. Hatar. Skolan. 

Tjenare mittbena. Äntligen lördag och helg mannar! Igår efter skolish åkte jag och mötte upp min mor och syster för att handla. Efter det åkte jag hem för att sedan kunna slappna av i två sekunder innan jag ville hänga mig i duschdrapperiet av tristess. Men ärligt, vem fan vill inte det när ens föräldrar sitter och "myser" med ett glas vin samtidigit som de disskuterar räntor och vattenklosetter. Jag menar HUR party?! Iaf. Då la jag mig på soffan och åt mina känslor samtidigt som jag fortsatte mitt livsöde, kolla på OC. Sen när klockan slog midnatt drog jag mig mot Solna trakterna. Mös med mina babes en stund innan vi gick och la oss. 

Men nu är jag tillbaka där min rumpa har gjort avtryck, nämligen soffan. Den enda platsen för mig. Har försökt få något vettigt gjort, skolmässigt då. Men allt jag skriver låter typ lika intelligent som det som står i min systers bok, "Busiga bebben går till stranden". Jag antar att jag inte är ämnad för stordåd precis. Idag känns det som jag besitter lika mycket IQ som en blomma. Ikväll blir det lika party som igår. Ska till min moster på gräddhyllan och äta middag. Sen ska jag väl hem och placera min rumpa i avtrycket på soffan eller något i den stilen. Sen var min helg förbi och det enda jag har åstakommit är... Ett ökat kaloriintag. Shit vilken kvinna. Ibland förundras jag av mig själv. Nej nu vill jag ta studenten och aldrig plugga en dag till i mitt liv (på några år). Tjosan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0