i wanna grow old with you

Söndag, sista helgdagen. Fan vad fort det går. Hinner knappt ta en skita innan helgen är ett minne blott. Min ursprungliga plan var ju att jag skulle plugga som ett aber hela helgen. Så blev det inte riktigt. Slutade med att jag inte rörde mig från ekerön förens igår vid tolvsnåret. Så jag sparde allt plugg till idag, sjukt kul om ni frågar mig. Men ganska värt. Har i alla fall hunnit med nostalgitrippar, hittade typ tusen playahead låtar som man totalt hade glömt. Sen har jag och Allan mest bara tagit det lugnt, utbytt massage och hängt i stallet. Ätit god mat och varit nyttiga har vi också hunnit med. 

Sen sov Linus hos mig inatt.(Man skulle ju önska att det faktiskt var en Linus. Men nej, det var bara Lina...). Så har jag sammanfattat ett kapitel i juridikboken än så länge. Inte för att jag faktiskt lärde mig något av det jag skrev ner nyss men man kan ju alltid låtsas. Nu tänkte jag ta en lunchpaus och kolla på nickelodeon (så mogen!!!!!) sen ska jag göra lite samhällskunskap, som aldrig verkar ta slut... Tjosan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0