Mitt nyårslöfte; sluta va en bitterfitta din fitta

Amentja. Idag tog jag en hemmadag. Sov inte mycket på grund av min kuk hosta. Men den verkar nu ge med sig. Sen behövde jag plugga. Och det lyckades jag faktiskt väldigt bra med måste jag säga, ligger till och med före i min lilla pluggplanering. Schweet. Med tanke på att det inte händer särskilt ofta. Sen har jag typ kollat på OC resten av dagen. Fyfan vad bra det är <3 Love it. Men jag har spart det bästa till sist denna dag... Platta mitt affro! tjofreakingho. Men vad gör man inte för platt hår liksom... 

Hela veckan har jag gått och tänkt att guuuuud så skönt att inte planera något, bara vara hemma och ta det lugnt. Amen eller hur... Det är inte kul att vara hemma och inte göra något ifall man inte får trycka i sig massa onyttigt. Men det är ju mindre kul med konsekvenserna. Så jag ska väl stanna hemma och svälta i helgen. Jippiiiii! Jag vägrar. Hatar att sitta hemma och låta en hel helg gå till spillo. Hemskt. Aja nu ska jag get back to business och ta tag i mitt "liv". Fortsätta kolla på OC ska jag också göra. Och låtsas att mitt liv är lika händelserikt som deras. Deppigtjej.org/.net take your pick. Japp... jag är inte ens en .com eller .se. Nej ta tag i mittliv var det ja... Imorgon är det fredag, woop! Skönt med sovmorgon iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0