Muntergök

Hej, en självmordsbenägen Sanna sitter och skriver i bloggen för att skjuta upp allt helvetes plugg jag borde göra. Jag är så jävla död i huvudet att det är i princip omöjligt att lyckas få något gjort. Men måste man så måste man liksom. Jag vet inte hur mycket pengar jag skulle betala bara för att få snabbspola tiden så det är slutet av maj. Fyfan vad jag hatar skolan. Eller inte själva skolan (lite) men allt kukplugg som aldrig tar slut. "Här läs om stress, skicka in en trettio sidor lång uppsats om vaför långvarig stress är dåligt". Usäkta, menar ni allvar. Kan jag motivera varför man blir stressad genom att ge din uppgift som referens? Ditt ruttna jävla ollon. 

Bortsett från att vara överöst med plugg så... Har jag inget liv. Eftersom denna spännande helg kommer att bjuda på.... Håll i hatten, you are in for a treat... PLUGG! Shit, det kunde ni aldrig ha gissat va? Nej, jag vet. Helt otroligt underbart otippat. Asså jävla grötballe. Jag vill bara ta studenten typ, nu? Resa, jobba umgås med kompisar och göra roliga saker isället för tråkiga, påtvingade saker. Ojoj. Nu kände jag att det här inlägget blev väldigt deprimerande.

Tänker fortsätta på det här spåret. För när jag kommer hem efter en härlig tunnelbaneresa och tänkte ta en frukt och softa i tio min innan jag började plugga. Gissa vem som har ätit upp all jävla anusfrukt?! (som vi btw köpte igår). Jo min kära syster och hennes snyltarpolare. Fan gå hem och käka istället. Ni har väl mat där med? Inte så att det är sådär jävla jättelångt hem? Jag menar, du bor ju inte precis mittemot? Så gjorde hon det :PpPPpPpp. Men pappa står där och låtsas som det regnar. Lyckligt ovetandes. "Hur är det?" på vilket jag svarar "Död" "Nämen varför då? Skolan eller?" Näää din jävla pundare, jag är jättetrött från jobbet?! Vafan tror du liksom? Jävla lallo. Sen blir det stekt hora med fitta till middag idag också. Mums. Nu ska jag plugga. Älska livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0