new day

Helvete vad jag älskar måndagar! Riktigt fullspäckat schema, så roligt med många bollar i luften! Bara sitta och planera veckan och alla roligheter som ska betas av. Aa fast ne. Lite mycket blondinbella över denna inledning. Ska sanningen fram så avskyr jag måndagar. Och det blev ju knappast bättre när världensbästaskola bestämde sig för att det var en strålande idé att välsingna mig med 6 lektione från 8.30-16.25 tack som attans. Men nu är jag hemma iaf och har överlevt denna helvetes dag. Har även läst rattskunskapen tills imorgon även fast mina ögon går i kors av trötthet. 

Ja, min helg då. I fredags agerade jag moraliskt stöd åt min vän Elvis, gick väl bra med tanke på omständigheterna och det blev än rätt värd kväll trots allt. Spenderade även natten i hennes lya, ja vi gick hela vägen... Shitvapin. Åkte sedan hem för att fica mig åter igen för att dra ut med alla mina myndiga vänner. Drog till sommar en sista gång, nu är det bara vänta tills våren kommer.. Depp. Aja, var iaf skit trevligt! Kollade lite på familjen, snackade massa s-k-i-t. Käkade även ett alldeles för dyrt nattkäk, både ekonomiskt och kalorimässigt. Ångest. Men YOLO liksom. Haha, nej. Jag använder inte YOLO seriöst, det är vidrigt och någon borde mörda Drake som uppfann detta helvetes "ord". Anyway så kommer min vecka fortsätta i samma spår, pluggpluggplugg. Nej nu måste jag bege mig uppåt för nu är det fajt mellan mor och syster och mina pengar är satta på min moder. Shosan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0