Och idag så är det du som säger godnatt till mina barn

Tjosan trosan. Glömde bort att skriva igår, shitmannen. Igår kom jag hem lite tidigare än beräknat, detta på grund av lathet. Slutade därför tjugo över två istället för halv fem. Rätt värt skulle jag nog vilja påstå. Men vad hjälpte det, kom hem runt tre och i exakt tre timmar var det enda jag åstakom degande samt lite OC-tittande. Men efter det drog jag mig i kragen och stack på en springrunda med moster. Löjligt dålig insats från min sida måste jag medge, min kondition är ju inte på topp. Efter den rundan stapplade en spyfärdig Sanna hem och la sig åter i soffan, denna gång med ett rent samvete. Sen agerade jag utslagen hjälte från klockan tio på kvällen till åtta på morgonen. 

Skolan rullade på fint idag med en lektion samt lite grupparbete innan vi drog hem. Fett värt. Dödade lite tid i västermalmsgallerian med Denise (notera att du fick ditt riktiga namn, first time ever som smeknamn inte förekom) sen åkte jag tillbaka hem. Väl hemma härjade syster tillsammans med sin snyltarpolare. Denna gång hade de tagit över vardagsrummet så jag fick häcka i syrräns rum. Men sen fick jag nog och agerade "bad guy" och krigade ut dom ur vardagsrummet. Så nu är jag tillbaka på tronen, rumpavtrycket, soffan. Kärt barn har många namn som man säger. Har även fått lite samhällsplugg ur vägen. Så nu ska jag belöna mig själv med ännu mer OC. Sen blir det middag och träning. Wopilop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0