revelutionärt



Amen tja. Har nu skrivit världens sämsta uppsats någonsin. Den handlar antagligen om helt fel skit. Men nu får det vara, Ska göra som jag brukar och lägga krutet på min design. Heeeehe. MVG häraaa. Nu nös jag så min käka hoppa ur led ifall någon undrade liksom. FIIIIIITTTAAA vad ont det gör nu.... Wää. Aotchie!! Hehe. Sen ikväll ska jag döscha så jag måste gå upp klockan fem imorgon och platta skiten. Wopha. 

Imorgon blir det reunion middag hos världenssötastesnuppi med alla gamla flammor från hässelby hoodsen. Ska bli väldigt väldigt trevligt måste jag säga! Sen på lödrag blir det utgång med mina kärlekar. Attans vilken fin helg jag har framför mig! (Helt sjukt, det skrevs något positivt i min blogg, g-alet.) Nej nu ska jag kolla på "friendzone" kickass underhållning, så jävla stelt program, älskart. Sen ska jag avsluta min MVG-uppsats. Tjabalott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0