Söndag ligger för nära måndag

Så då var det söndag igen, sista dagen på helgen. Så jävla fittkul! Verkligen. Ska jag summera denna helgen med ett ord skulle det vara, ovärd. Nu har jag svaret, jag blir mentalt störd av att sitta hemma en helg med umgänge på 40-50 barre. Åt middag hos min moster igår som sagt, det enda värda med den kvällen var att jag fick ett glas champange. Sen bråkade jag med min kära mor resten av kvällen. Väldigt trevligt. 

Nu har jag försökt mig på, mission impossible nämligen att plugga. Men det är på riktigt ett skämt för allt jag skriver är typ på samma svårighetsnivå som dataspelet "Första klass". Så det jag har lagt fokus på i mina arbeten är att få dom att se lite proffisionella ut, typ lite speacade fotnoter och källhänsviningar. Wow, liksom. Leave them breathless som man säger. Läraren kommer haja till först och tänka "Shit vilken snygg design! Behöver nog inte läsa den, det ser ut som ett mvg-underlag". Eller ja, det är vad jag hoppas på iaf. För ger dom sig på att läsa den står det typ. "Granar förder kottar." Naturkunskap är inte riktigt min grej. 

Nu tänkte jag ge loggboken ett försök innan jag ger upp detta oändliga pluggande. Sen ska jag ge mitt socialaliv en chans. Tänkte nämligen åka och hälsa på Lovisa en stund, var ju ett tag sen. Men ja... Tagga måndag och ännu en härlig skolvecka fullspäckad med roligheter. Aa.. Precis. Tja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0