your my one heart

Brrrrrrrrrraaaaaaah. Tjäna bröder. Feeling the gettho in me dagen till ära. Walla. Okej, dreeev lite lätt där va. Känner mig så råsvensson som det går, har precis ätit middag med min familj samt spenderat dagen i Barkarby outlet med min moder och ikväll ska jag glutta på X-factor. Så mitt liv ser ganska så ospännande ut just nu. Ska btw till familjens nyköpta landställe imorgon. Ska bli väldigt mysigt, kommer knappt ihåg hur stället ser ut, så jag får åka dit och friska upp minnet lite. 

Helgen då. Jo i fredags efter skolan uträttades lite smått i staden tillsammans med les bebbos. Sedan åkte jag och bajsmaffian till Spånga och hämtade lite smått och gott (tydligen vatten annars hade jag legat på mariapol). Efter det bar det av mot el casa de snorro där det bjöds på finfint sällskap samt tacos. Shit vad spansk jag är. Drack groggar made of water tydligen. Sjukt värt att betala 180 kr för vatten om ni frågar mig. Kändes nästan som en investering om jag får säga det själv. Somnade sedan som ett barn klockan fem. Vaknade klockan tolv och jäste i soffan som en deg lussebullar och kollade på X-factor (ja mitt nya favoritprogram). Planen var att plugga men den gick i stöpet. Istället förflyttade jag mig från Snoppens soffa till min egen för att fortsätta i dagens mönster, dega framför tvn. 

Idag sov jag som en gris till klockan elva. Sen åkte jag och min kära mor till outlet för att inhandla proviant till landet. Sen så åkte vi vidare till vällingby där jag skulle spana på min parfym som jag trånat efter sen typ åttan. Nu ska den äntligen bli min, mammas friendo från Norge ska köpa den på taxfree så den bör anlände under veckan. Denna vecka ser faktiskt rätt lovande ut, är independentwomen från torsdag till söndag så det blir sweet som fan. Nej nus ka jag sluta skriva på min novell och istället ta upp mitt mission in life nämligen tvtittande. Något av en speciallité jag besitter. Sho.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0