För jag blir aldrig kär i någon, sånt där är slöseri med tid

Shänna. Gissa tre gånger var jag ligger? Aa precis, vi vet precis vart jag ligger, i soffan. Idag råkade jag försova mig (första gången jag försovit mig i hela mitt liv, forrealz). Så jag hoppade första lektionen och åkte till andra istället. Blev en ganska rolig men kort skoldag. Efter det åkte jag hem och pluggade lite naturkunskap. Kan verkligen inte påstå att det gav mig något mer än ett lite lättare samvete. Så har jag även hjälpt far min att göra hamburgare. Detta fick mig även att inse att min karriär som housewife är bränd. Jag kan fan inte en bre en macka typ. Så-jävla-grym. Ikväll är min plan att träffa min andra halva en stund och sen zuzza. Fett spännande tjej va? Helt otroligt. #aldrigvila #livetleker #fuckbitches #gethigh #kanminmenstaslut. Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0