I know you want it boy

Tjenisjättepenis. Ligger i soffan (chockerande, jag vet) och bättrar på figuren. 43 dagar kvar till studenten firar jag med godis. Jag behövde det okej? Sluta hata. Och nej, jag känner inte alls att jag behövde stå upp för mig själv för att jag har dåligt samvete över att jag äter godis och jäser lite mer än jag borde. Jaja, man kan inte alltid vara på topp (för det är jag ju jämt annars).

I helgen, som jag planerade att spendera i nyktert tillstånd, har jag gjort allt jag sa att jag inte skulle göra. Typ ligga utan kondom, blivit på tjocken, dragit lina efter lina cola (inte light), hafflat, haffat, fan vad maxat. Så för er som inte vet så extra knäcker jag som väktare till orten. Någon måste vakta när aina inte gör det. Nej men helgen var prima ballerina och det hoppas jag även att kommande helg blir. Fint att det är tisdag och jag redan pratar om helgen. Tarelugntbror. Sen på torsdag blir det skiva tror jag men vi får la se va.

Idag hade vi skulis samt projektarbetesredovisning. Det var hemskt. Asså jag kan inte en s redovisa för ett gäng nyplockade nypon utan att bli dönervös.. Rätt frustrerande må jag medge. Men efter vad som kändes som en evighet och en röst som vibrerade lika mycket som min dildo var den plågsamma redovisningen över. Sen åkte jag hem och väl hemma har jag förnekat mitt plugg som borde tas tag i och legat i sängen i stället. Rätt värt det med. Men nu ska jag typ fixa mig så jag kan gå och lägga mig. Bajbaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0