måste andas, ventilera. måste samla tankar, fokusera.

Hejsan. Hänger hemma förtillfället. Har pluggat lite inför provet imorgon men jag bestämde mig snabbt för att bojkotta det och yola lite imorgon istället. Få väl gå dit och ordbajsa tills jag dör. Så nu är planerna för kvällen typ att göra något åt mitt hår sen typ sova. 

Igår var jag inte i skolan eftersom jag skulle på min gammelfarmors begravning. Den var jättefin! Klart jobbigt men det kändes helt okej. Efter det blev det lite fika med släkten och efter det mötte jag upp Linis. Vi satt vid vattnet i strålande sol och pratade om allt och ingenting och skrattade så vi grät lite också. Sen följde jag med henne till vällingby innan vi skilldes åt. Drog hem och käkade och åkte iväg igen för att träffa Dedde. Hängde med henne hela kvällen och sen åkte jag hem för att duscha och däcka. Blev en rätt konstig dag igår, allt känns lite jobbigt just nu. Men förhoppningsvis löser sig det mesta. Imorgon är det fredag, äntligen. Fick reda på att jag slutar effter min första lektion också så jag ska bara dit och skriva ett prov och sen åka hem. Heltokskönt. Nu ska jag gå upp och terra min syster. Moget osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0