skoltrötttttttttttt

Nej nu pallar jag ej. Jag ska fan bränna upp min naturkunskapsbok på studenten för jag är så jävla trött på prov, celldelning, mutationer, zygot, kloning eller någon jävla PCR skit. Det här är så jävla onödigt och meningslöst och jag orkar inte.. Fan asså jag har pluggat på detta i typ 4 dagar men jag kan fan fortfarande inte ett jävla pizzzz. Så jävla värdelöst, när fans ka jag ha snvändning för sånt här? Kan någon snälla tala om det för mig? Jo när jag står där och jobbar på ICA (man kan väl drömma) då är det ju inte helt omöjligt att det kommer en naturvetenskaplig professor och utbrister "Åh herrejesus... jag har helt tappat minnet, hur var det nu man klonade en ko och genmodifierade denna för att få fler hamburgare?" Men skit bra, då kan jag nog hjälpa honom. Great. Fittskola. Kan man inte bara få ta studenten någon jävla gång. 

Idag var iaf en rätt bra dag måste jag nog påstå. Började med min hatkurs med min hatlärare som nu står skriven i blod i min svarta bok. I den står endast folk som jag någon gång bör döda för att underlätta livet för mina medmännsikor. Helt ärligt så är han dum i hela jävla huvudet. Vi ska ha en G-inlämning men i denna inlämning ingår tydligen tio andra uppgifter. Vi ska först rita en karta öve en ny stadsdel vi vill ha (så-himla-excited) sedan ska vi också göra en modell av denna, ha en utställning, en redovisning, en opponering och en skriftlig inlämning. Förlåt mig men jag trodde du sa G (!?!?) uppgift din tappade tattarjävel. Din mamma borde skämmas. Uäk, vad irriterad jag blir. Bortsett från den idioten så tog jag lite fina bilder på Ellinor så nu har jag laddat upp med lite runkmaterial inför kvällen. Sen ramlade frugan in också, vi var en halverad grupp idag.. Men vi lyckades stå ut med varandras sällskap hehe. Sen så hängde vi lite med våran naturkunskapslärare och nu är det ristat i sten, han måste vara mentalt störd. Rätt kul dock. Sen hoppade vi sista lektionen så jag åkte och mötte upp Lina en stund i Råcksta. Micket trevlig. Hon käkade hamburgare och jag kollade på. Sen återvände jag hem och nu sitter jag här med min horbok och mitt kukhuvud och fattar absolut noll. Det kommer bli ett intressant prov imorgon. Men jag hoppas för gudsskull att någon kompetent männsika kan lära mig hur fan en celldelning går till. Annars är mina broar förevigt brända. Jaja yålå. Nus ka jag plugga lite till innan jag lägger ner verksamheten för gott. Tjänna. 

Kommentarer
Postat av: ellinor

HAAHHAHAHA så jävla sexig!!

2013-04-25 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0