solen skiner, himlen är blå. åh vad skönt att leva då

Shalom vänner. Idag har jag ändå hunnit med en liten del måste jag nog påstå. Igår så var det tänkt att jag och frugan skulle ha lite pluggkväll. Men den idén dog snabbt ut och vi satt och käkade godis och snackade massa istället. Sedan kollade vi också på film en stund och poppade popcorn. En mycket mysig kväll med min babe! Vi blev även lite nostalgiska framåt småtimmarna och vi satt och pratade massa om gamla minnen från förr (2/3 år sedan, jag tror jag är äldre och visare än vad jag egentligen är). Sen runt två snåret började frugan slumra till lite till och från och sen somande vi vid typ fyra. Vild natt. Helt slut i hela kroppen nu efter allt tutt och lebbsex vi har haft. Am i right or what likzzzzzzom. 

Idag så vaknade vi runt elva och sen var Feffe duktig och åtke iväg för att träna. Jag bojkottar som sagt min fantasibild av hur jag skulle sett ut på studenten och förlikar mig istället med mitt öde. I'm fat. And I fucking know it. Iaf, så hörde min gamle vapendragare Emelie av sig och trånade mitt sällskap. Så jag tog en kula för laget och åkte iväg och träffade henne ett tag i Vällingby. Så när jag kommer dit så var det typ en flock med småtjejer som var helt till sig. Då drog jag några snabba slutsatser och förstod att det var min prins som skulle komma... Anton Ewald (<3). Så trotts mina försök till att vara cool gav jag vika för mina inre lustar och joinade småtjejerna i deras hysteri och kollade lite på min man. Som för övrigt är snyggare i verkligheten, otroligt nog. Förskjöt min impuliva instinkt att springa fram och snigla honom och smalade ihop den lilla stolthet jag hade kvar och plockade fram min "2cool4melodifestivalen" attityd. Efter lite häng i solen och årets första glass åkte jag hemåt igen för lite nödvändigheter. Så nu har jag typ skrivit klart min del till årsredovisningen, bara lite småfix kvar. Sen så har jag försökt börja med en annan uppgift också. Men efter att ha suttit i typ två timmar (en och en halv, eller tjugo min... men jag väljer att avrunda uppåt för att lätta mitt samvete) så känner jag iaf att detta är ett döttlopp för nu tog all min ork slut. Men jag ger mig själv en klapp på axeln för en mangifik insats och planerar att snarast gå upp för att städa och tillaga en kulinarisk middag, nudlar är det som står på menyn. MAMMA KOM HEM!.... Sååååå.. Lite senare ikväll kommer mitt livs kärlek hit och myser med mig. Lyllo migggggggg. Sen imorgon blir det mer plugg. Yålå. Nu ska jag städa tror jag.... Tjosan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0