taggadtilltusen

Tjabatjenahallå. Sitter i min soffa för ovanlighetens skull. Denna vecka har flytit på i helt ok tempo och har innehållt absolut ingenting typ. Har inte gjort särskilt mycket förutom en inlämning i marknadsföring och sen har jag även umgåtts lite med mina vänner. Ikväll är det dags för skiva nummer 6 (hehe... sex) Denna gång är det Linas tur, temat är disney.. Jag har gjort ett försök att likna en pirat. Det gick inte... Jag ser ut som en nioåring som ska göra discodebut och går loss med morsans smink. Det roliga är att jag såg ut så här när jag skulle på mitt första disco, enda skillnaden är att nu är min ögonskugga svart och grå, då var den blå altenativt rosa. Sen i övrigt ser jag ut som ett tappert försök till en östeuropeisk slampa. Inga fördomar! Men som äpple på moset så ska jag vara nykter!! Shitvakul. Nää... Nu ska väl jag typ gå och pudra näsan eller nått innan jag ska börja röra mig mot el tubo. Tja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0