work hard, play hard

Yomannen. Är hemma och softar lite atm. (Coolchey med förkortningar på engelska). Har även lyckat skriva en inlämning idag i internationell ekonomi. Den jävla uppgiften har jag i försig kämpat med i tvåhundrafemtio år skulle jag tro. Så nu får vi se vad det blir, antalgigen samma svar som föregående försök. Sen har jag typ städat lite och duschat, inte så mycket mer. Frugan höll mig sovsällis inatt, innan kollade vi lite på John Tucker must die och disskuterade fredagens bravader. I fredags var jag ute med mina finisar, vi var på Ace. Var riktigt roligt! Dock är kvällen lite blurrig eftersom mitt tillstånd inte var det vackraste jag sett. Så igår gjorde jag absolut ingenting förutom att försöka överleva dagen utan att dö bakisdöden. 

Denna vecka kommer bli brutalt vidrig missänker jag. Massa plugg, träning och sen på onsdag blir det begravning för min gammelfarmor. Så denna vecka lär väl inte hamna på listan med mina topp tio veckor. Men jaja. Ikväll ska jag träffa Amanda på en promenad så det blir trevligt. Annars har ja ginte så mycket planerat. Det var allt, nu ska jag döda tid, shalom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0