1:a advent

Tjalåm. Ligger nerbäddad i min sten. Idag har jag och porrlina umgåtts med min mor. Vi möttes vid Westminster där vi promenerade till buckingham palace och upp till Oxford street. Väl där köpte vi lite julklappar och presenter till min fina syster. Hoppas hon blir glad! Kommer ju antagligen inte komma hem över jul vilket känns otroligt jobbigt. Jag och lina kommer väl sitta ensamma i vår mögliga flatshare och gråta hela kvällen. God jul liksom. Depppp. Men jag fick en tidig julklapp av mamma, nämligen ett par efterlängtade nike air max! så lycklig lyckan dog ut rätt snabbt efter som mamma skulle åka hem idag. Så vi följde henne till paddington för att säga hejdå. Kan inte förklara med ord hur jobbigt det kändes. Kändes som jag skulle dö för jag grät så mycket och för att jag inte ville att hon skulle åka. Snart börjar jag gråta igen. Efter farvälet till min underbara mamma drog jag och grät en stund till innan vi åkte "hemåt" igen. Väl hemma kollade vi film och jag duschade. Lär väl se lite fräsch ut eftersom jag ska jobba mitt första pass imorgon. Börjar klockan tolv så jag får se hur passet ser ut och hur veckan blir. Är ganska så piss nervös. Hjälp. Men det går nog bra! Nej nu blev jg ledsen igen när jag skrev om mamma... Ska försöka sova snart så jag kommer upp imorgon hyfsat utvilad. Hejdå på er! Fy attan vad jag saknar Sverige just nu. 


Saknar dig mer än vad som är fysiskt möjligt, älskade du. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0