Ambitionsnivå noll

Hola amigos! Ligger i vanlig dagsordning i min sten. Börjar dock vänja mig en del vid underlaget så nu för tiden känns den inte riktigt som en sten. Har precis kommit tillbaka till fortet efter att ha lämnat av Emmis vid Victoria. Idag flyger hon hem till Sverige tyvärr.. Blir alltid lite nedstämd efter jag sagt hejdå till mina gäster. Vi har iaf haft en sjukt rolig helg! Två riktigt kul utgångar, pubrunda och lite shopping! En helt klart bra helg! Hittade faktiskt en riktigt bra bar där dom hade billiga och sjukt goda drinkar, lär besökas fler gånger. 

Nu är jag dock forever alone här hemma då båda mina sambos jobbar sent idag och Emma åker hem. Skooooj. Sen hjälper det ju inte att internet här är helt åt helvete dåligt och att min dator är lika snabb som en tant på styltor. Så att kolla film är ju att begära för mycket. Om någon där ute besitter "döda tid" expertis är denne varmt välkommen att lägga fram förslag angående detta. Saker du bör veta, internet existerar ej, min dator är kaputt, Facebook roar inte likaså instagram, tvn är ett minne blott och jag har inga vänner här utöver mina två upptagna roomisar. Det jag, utan expertis, kan klargöra är att det finns inte mycket annat att göra än att sova en skvätt eller tusen. Dock är jag för uttråkad för att sova (hur det nu går ihop) egentligen borde jag tvätta men jag är alldeles för lat för det. Tror jag spar på den sysslan till senare i veckan. Duscha borde jag också göra men jag tänkte skjuta på det i nån timme till då min lathet har mig i ett järngrepp. Ja vänner, effektivitet är en egenskap jag värdesätter högt! Nej tror jag ska försöka kolla nån film. Krävs minst energi. Skönt värre, tjaba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0