And when your homesick, i'll hold your hand

Shalom. Även denna käll spenderas nerbäddad i min sten helt ensam. Lina jobbar och Ylva har bortamatch. Kvar blev jag, tredje hjulet. Skoj. Idag åkte jag och Ylva in till Oxford street för att möta upp Jack. Shoppde två tröjor och that's it. Efter det skulle dom iväg och dricka öl men jag åkte hem istället. Hela Oxford street påminde mig bara om när jag och mamma gick runt och letade julklappar till Wilma. Idag är en sån där dag då jag typ ifrågasätter hela flytten hit. Har sån sjuk hemlängan att det gör ont i hela kroppen. Saknar mamma, wilma och pappa så mycket att jag tror jag ska gå sönder. Tror inte jag förstod riktigt vad hemlängtan betydde förens jag flyttade hit. Så fort jag får en ledig stund här borta slår det mig. Skitjobbigt. Jag känner definitivt inte så här alla dagar i veckan men vissa dagar blir jobbigare än andra. Typ som idag. Så jag åkte hem iaf, Skypade med familjen. Så fort jag fick upp deras bild på datorn kunde jag inte hålla mig, jag brast ut i tårar och satt och grät i typ tio minuter. Min blödiga mamma grät själkvlart också haha.. Framför varsin dataskärm från helt olika länder.
 
Jag skulle bara vilja få åka hem i typ några dagar och få träffa dom och krama om dom. Sen kunna känna att jag faktiskt har något här i London att komma tillbaka till liksom... Jag trivs sjukt bra här det är inte det. Jag tror mest att det är hela julgrejen som får det hela att kännas jobbigare. Julhysterin här borta bidrar ju inte om man säger så. Allt här kretsar kring julen och det påminner mig bara om att jag antagligen inte kommer få spendera julen med min familj. Fyfan.. Nu grinar jag igen. Sorglig brud dot com.Jag gör verkligen vad som helst för att inte behöva vara kvar här över julen. Vill bara få komma hem och krama om min syster. Har aldrig varit ifrån henne så här lång tid någonsin. Det är nog det som känns tuffast. Nej. idag är ingen bra dag. Hela min kropp värker för att jag vill hem just nu. Hem till mamma, pappa, Wilma, min soffa (<3) men säng som inte känns som en iskall sten. Ta tunnelbanan till brommaplan och möta upp mina älskade vänner och snacka om allt och inget. Sova hos Elvira och kolla Criminal minds, äta mysfrukost med familjen, kolla film med min syster och sitta och gosa. Fy.. Nu får Lina fan ta och komma hem så jag slutar tänka så jävla mycket. Det kommer ju bli bättre när jag kommer in i hela London livet osv. Men just nu käns allt rätt tungt (som om det gick att missa). Ne, nu ska jag gråta ett tag till. Puss på er alla där hemma!

 

Kommentarer
Postat av: Fellbaji

Men nusse! Det kommer bli bättre!!! Och grattis gånger 5 miljoner till jobbet, du är så jävla grym!!!! Hälsa grattis till linapina också!! Saknar er som tusan mina bästa! Snartttt ses vi :)))) pusspussspuss

2013-12-10 @ 10:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0