Back in town

Tjaba! Sitter i min soffa (!!!!!!!) så nu känns allt som det brukade göra typ haha. Äntligen återförenad med min röde prins som alltid har plats för mig i sitt liv. Guld. Kollar självklart tv också och kollar mobilen. Multitasking på hög nivå. Kom precis hem från Vällingby efter en fikadejt med Emelie. Har saknat den människan väldigt mycket! Så det var sjukt kul! Dock behövde jag gå till vby och tillbaka vilket till en början var lugnt. Efter ett tag trodde jg att jag skulle smälta bort som en häxa i vatten. Eftersom jag trodde det skulle vara snö och iskallt här i Svealand tog jag endast med mig min eskimåjacka. Så efter en kvarts promenerande höll jag på att svettas ihjäl. Men jag överlevde... Med nöd och näppe. Nu luktar jag dessvärre friterat fiskorgan. Tror jag får ta en dusch innan vi ska ut ikväll. 

Stockholm har leverat sen jag kom hit! Har hunnit julmysa med familjen, varit på landet, varit ute med mina efterlängtade guldvänner! Så det känns helt underbart att få vara här! Ska dock bli roligt att få komma hem till London sen och träffa alla på jobbet och bo själv igen haha. Men sorgligt att åka härifrån såklart.. Men jag kan stå ut med det eftersom alla mina gosisar snart och bosätter sig i London! Helt underbart! Nej nu måste jag duscha. Puss från Sverige! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0