England dag 28 (kanske)

Förlåt kära vänner, nu har jag verkligen försummat er. En hel vecka har gått och inte ett endaste litet ensamt ord har skrivits ner i mina memoarer. Men nu har jag ledig tid och kände för en uppdatering om läget i england. I helgen hade vi ju självaste drottningen på besök! Nämligen Ellinor, var så sjukt mysigt! Efter det hämtade vi hit Elvira, lyckan var total när jag fick krama om min efterlängtade sambo igen! Hela besöket spenderades med utgångar i plural. Majoriteten av dom var på bar soho samt efterfest på zoo bar. Det hela har spårat ur och nu känner vakterna igen oss (min vaktfetish har jag alltså inte rått bot på ännu.. Ska genast tas hand om) men nu blir jag även igenkänd av människor på stan. Innan har jag sått och sagt med självförtroende, jag citerar "GUUUD vad skönt att London är så stort, om man gör bort sig behöver man ju aldrig mer se dom". Jag tar tillbaka ALLT. Får passa mig hädanefter. Så gick även jag och min gosegris på bio och såg hunger games. Så jävla bra! På torsdagen provjobbade jag på puben. var pissnervös då det första som händer när jag kommer dit är stt hon introducerar mig för baren. tankarna som flög genom mitt huvud var typ "herregud.. Vad är det här, det måste ha skett ett misstag. Har jag råkat skriva i mitt cv att jag är en utbildad bartender med erfarenhet?! Hur trött var jag när jag sökte det här jobbet?!" men det gick bra! det var så sjukt jävla roligt! så för att sluta hålla er i mörkret (de flesta vet redan eftersom elvira skvallrade om det på fejan) JAG FICK JOBBET! Så nu blandar jag drinkarna framöver. Not. Aja, börjar iaf jobba på måndag! Efter en underbar tid i London med mina stjärnor var Elvira tvungen att lämna oss.. Blev deprimerad när hon gick på tåget mot flygplatsen... Hon måste flytta hit och därmed basta. Har aldrig förstått mig på det där uttrycket riktigt, basta för mig är när man liksom när man bastar, i en bastu liksom, med granris och hela skiten! FINLAND!!! Nej, hatar att basta. 

Efter vi lämnat av Elvis så åkte jag och mötte upp mamma. Mitt hjärta har nog aldrig slagit så fort som när jag sprang upp för rulltrappan (kan ha att göra med rökning och min extremt obefintliga kondition, men vad vet jag, i'm no doctor) när jag äntligen fick krama om min älskade mamma kunde jag inte sluta gråta. Asså jag stod där mitt i folkmassorna och storböla som en liten blöjrumpa (rumpa). Sen fick vi runt i stan och köpte present till min syster och lite annat, tog en öl och lunchade med hennes arbetskollegor. Sen åkte vi till hennes hotell (första fången jag upplevt något fräscht sen jag flyttade hit) där vi satt och drack vin, sen anslöt porrlina och vi gick ut för att käka. Idag har vi städat här hemma i rummet, var väldigt välbehövligt om jag får säga så. Man kan nu andas här inne utan att sätta en dammråtta i halsen. Det ni! Sen mötte jag och porris upp mamma ännu en gång för mat och häng på staden och ännu mer mat. Nu är vi tillbaka i fortet och ska kolla lite film och sen sova. Imorgon möter vi upp mamma en sista gång innan hon åker tillbaka. Wääää jag vill inte... Känns jättejobbigt eftersom jag vet att jag inte kommer hem på ett tag och att dom inte kommer hit på ett tag heller. Usch. Aja nu ska vi kolla lite film. Godnattis. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0