I'm coming home

Tjosantjuvkikitrosan. Ligger i daglig ordning utslagen i min säng. Min matkoma är brutal. Var och käkade hamburgesas på ett skitbra ställe i soho med min sambo. Väldigt trevligt! 

Denna vecka har känts oändligt lång för min del. Har jobbat fem dagar i streck varav tre av dessa varit tolvtimmarspass. Kan ju meddela folket om att mina fötter är marinerade i fotsvett. Oavsett om jag tvättar dom med tio liter tvål är lukten fortfarande genomträngande. Fotsvetten luktar än dock mat vilket jag nog aldrig kommer få en förklaring för. Men det får lämnas till fantasin. Jag får även så ont i fötterna på jobbet att när jag kommer hem och tar av mig skorna går jag som att jag hade skitit en årsranson bajs och sparat denna i mina byxor. När jag sedan lägger mig ner för att avbelasta mina stackars fossingar så är somnar dom. Dom är fan tröttare än jag asså.. Nog om mina fötter. Trivs fortfarande som pillesnoppen i snippan på jobbet! Ska bli lite trist att inte få träffa alla nu på över en vecka. Men jag ska nog överleva. Har ju helt ok kompisar hemma i Sverige också antar jag... SKOJA. Helt underbara är vad ni är. I onsdags efter jobbet drog vi i teamet ut och drack vin och strosade runt i shoreditch. Ytterst trevligt! Slaggade hos kristyna och sov i cirkus tre timmar innan det åter igen var dags för ett dubbelpass på jobbet. Var hyfsat pigg och glad den dagen. Men det var det värt! 

Idag har jag varit ledig och denna ledighet har tillbringats med nödvändiga sysslor som att tvätta och städa. Detta var första gången sen jag flyttade hit som jag faktiskt tvättat mer än fem par trosor och man kan numera stänga min tvättpåse. Fräsch seniorita ovaheeah. Nu kan man också spendera mer än tio minuter i vårt rum utan att bli miljöförgiftad eller tvingas bära gasmask. Efter produktivabettan varit i farten drog jag mig in mot staden för att möta upp porrlina. Väl där satte vi oss och fikade lite för att sedan panikinhandla julklappar till mor och far. Så tio minuter innan affärerna stängde hittade jag något som inte får dom att vilja adoptera bort mig. Prisa Gud. Så nu är allt inhandlat inför julafton! Sen gick vi som tidigare nämnt och käkade. Nu är vi back in town och ska packa det sista inför imorgon! IMORGON ÅKER VI HEM! Ska bli helt underbart, prisad vare kejsaren. Nej nu blir det packning sen julkalendern och sen en godnattbajs och sen sova. Måste upp vid halv sex eftersom vi flyger så tidigt, så värt. Ses i Sverige mis amigas! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0