London calling

Hejsan vänner! Har inte hunnit skriva så mycket då jag jobbat en hel del! Trivs fortfarande som fisken i vattnet och älskar verkligen mitt jobb och mina kollegor! Imorgon kommer Emma äntligen hit!! Så jag hela helgen med henne, ska bli så kul! Får se vad vi hittar på för skoj. 

Just nu ligger jag nerbäddad i min sten bredvid porrlina (älskar att hennes föräldrar har anammat hennes smeknamn). Har inte hänt så mycket mer här borta faktiskt. Vi jobbar på väldigt mycket så vi hinner inte med så mycket annat. Vi var ute och käkade i tisdags vilket var mysigt! Nästa vecka bjuder på cirka 50 timmars jobb, inte mig emot då jag behöver pengarna badly! Dessutom är det så jävla roligt på jobbet så det känns knappt att jag jobbar. Sen blir det ju en tripp till Svedala över jul och nyår vilket ska bli helt underbart! Nu ska jag använda det enda sociala medie möjligt för att nå ut till min fru! Vi MÅSTE ses! Det var det hela. En annan rolig sak var att jag fick ett paket imorse från mamma med massa fint julpynt och svenskt godis! Tur var väl det eftersom jag fått i mig så himla lite socker sen jag flytta hit... Den som känner igen mig när jag kommer hem förtjänar en guldmedalj med swarowski diamanter på. Sen har jag äntligen fått mitt efterlängtade NiNo här borta så jag kan få min lön nu på onsdag! Prisa Gud! Nej nu ska jag på skitlådan. Kärlekskramar (vuxenkramar för er som vill) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0