Luckiest girl on the planet

Tjenare! Precis kommit hem från jobbet, blev en väldigt lång och seg dag då vi inte hade jättemycket kunder. Men det var roligt ändå! Älskar verkligen mitt jobb och mina kollegor! Som ni kanske märker så är deppighetsnivån aningen lägre i detta inlägg än i nedanstående. Detta på grund av att jag får ledigt över jul och nyår!!!! Vilket innebär att jag får fira båda hemma i Stockholm! Just nu kan inte mitt liv bli bättre tror jag. Världens bästa jobb och jag får fira jul med min älskade familj. Ah, lyckan är total. Så när lina kommer hem sen så ska vi boka flygbiljetter! Kommer hem den 23e och åker tillbaka den 2a januari. Världens bästa dag. Kan inte förklara med ord hur glad jag är just nu. 

Denna vecka bjuder på jobb fram till fredag. På fredag kommer även min efterlängtade Emma hit och hälsar på! Har ju helgen ledig så då ska vi hitta på massa skoj! Imorgon börjar jag vid 10 och då ska vi ha kaffekurs på jobbet och äntligen få lära oss hut man gör gott kaffe. Mina försök till cappicino är pinsamma. Man kan fan inte ens kalla den skiten kaffe. Så det ska bli skönt att få lära sig påriktigt nu så man vågar servera kaffe till kunderna. Sen har vi även en lunchbjudning imorgon så det blir nog rätt mycket fart, men det uppskattas! Efter jobbet ska jag och porrlina ut och käka och dricka vin! Ska bli mysigt. Nej vänner, nu ska jag kolla flygbiljetter! Massa kärlekskramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0