en bättre bakfylla

Här hade man tydligen suttit och skrivit världens inlägg för ett par dagar sen som tydligen inte hade publicerats. Förjävligt må jag säga. Nu är jag iaf en hyfsat fri själ eftersom lovet har börjat nu. Känns helt otroligt skönt verkligen. Denna vecka har jag iaf bosatt mig hos min partner in crime Elvira, sen har jag pluggat lite grann och hunnit med lite träning också. Igår firade vi som sagt Julia, åt massa god mat och semlor med fint sällskap. Sedan drog vi vidare till Laroy, lite lite folk men jag hade sjukt kul. En lyckad kväll med andra ord. Dock så fick man återigen lite för mycket av livets goda och började tänka med saker som inte bör tänkas med vilket resulterade i lite små ångest idag. Men vafan, yålå på den. Sov hos Snoppen, kom hem till henne någon gång rätt sent, oklart när, min tidsuppfattning är lite skev. Då käkade vi sen däckade vi i hennes säng. Imorse satt vi och skrattade åt alla våra misstag och tabbar, skratta så jag grät... Alkohol främjar verkligen inte mina bästa sidor, fast man kan tro det efter man har fått i sig typ tjugo liter vin. Fan. Aja, nu är jag fast i mitt eget helvete, love it! Ska väl spendera resterande av dagen inlåst på mitt rum eller nått, Kulis... Imorgon blir det upp tidigt för att träna med Dedde, jag är typ för taggad för att existera. Jaaa, det var typ det jag hade att dela med mig av. Tjosan. 

HAHAH, asså den här bliden beskriver oss så väl.... Fotogeniska är vi också ifall någon missade det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0