Even if i tried

Tjenare, super produktiva Sanna till räkning! Idag var ambitionen att dra till skolan för en lektion, träna och sen plugga. Aa... Jag har klarat av en av tre. Bra Sanna!!! Har ju prov på onsdag och jag kan nada... Fett skönt. Det jag lyckats med idag är iaf en lektion, köpa nässpray eftersom jag lidit av andnöd sen ett dygn tillbaka. Sedan har jag ätit lasange och smoothie. Och självklart spenderat lite kvalitetstid med min tv, we are one. Helgen var mycket fin iaf, en sjukt kul utgång och sedan massa mys här och i Solna. Följde med min kära Mattias till Solna igår där vi kolla på geordie shore och åt godis (working on my fitness). Men nu är det slut på det roliga, ska försöka tillfriskna till onsdag så jag kan börja träna igen. Känner mig som en tickande bomb av fett, när sol helst spricker jag och går upp tjugo kilo över en natt. Ska försöka undvika det här från att hända. Nu ska jag kolla oth och försöka intala mig själv att jag kommer plugga när det är slut. Haha. Precis. Kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0