Fat fuck

Måste bara avreagera mig... Jag hatar att vara tjock, jag gör verkligen det. Man är aldrig snygg, det är nämligen en aura av fett som skymmer sikten. Det enda man kan ha på sig är burqor i olika färger. Inte rött eller rosa dock, ingen vill se en tjockis i grisens färgskala, ingen fröjd för ögat. Man får inte äta godis, man måste ju vara smal för fan och det är rätt få människor som blir smala av godis, undantag finns ju. Vissa tursamma jävlar kan ju äta vad fan som helst utan att lägga på en millimeter av sitt yttre lager. Den turen hade inte jag då men man kan ju försöka glädjas med andra. Eller inte. Jävla horor. Själv behöver man bara föreställa sig en chokladbit med en kakaohalt på cirkus 900 % och som endast smakar torkade kaffebönor och ändå lyckas gå upp 45 hekto per sekund denna tanke förefaller mina sinnen. Nej nu har jag avreagerat mitt fettohat. Nus ja jag kolla på geordie shore med mot min (hon är på rätt spår, score)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0