Kiss me like you want to be loved

Tjäääna. Kom hem från träningen för typ en timme sen. Jag och dedde testade ett nytt pass, deadball, bar riktigt kul faktiskt. Dessutom blev jag lite lätt förälskade i han som höll passet. Tror tyvärr inte den kärleken är besvarad då jag är otroligt sexig när jag tränar. Inte alls röd i ansiktet, inte otränad för fem öre, plus allt detta så luktar jag som en sommaräng efter 45 minuters intensiv träning. Så jag ger oss en månad innan vi blir officiella. Grattis till oss! Igår träffade jag dedde en stund på kvällen innan jag åkte vidare till min prins i Solna. Vi spenderade natten tillsammans och samtalade om eventuella snedsteg gjorda på fyllan. Det var väldigt roligt måste jag säga. Nu är jag iaf tillbaka i mitt hellhole där stämningen är så tryckt att den går att skära i. Hemtrevligt osv. Nu ska jag hoppa i duschen och fixa mig innan jag åker och träffar Lovisa en stund. Sen sover jag nog hos min prins igen. Kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0