Livet leker

Jaaa... Herregud. Igår var det ju exakt 100 dagar kvar tills världens bästa dag, studenten. Det firade jag och mina vänner med en öl (eller 4 och en halv). Jag hade bara behövt två, men klart man ska gå all in varenda gång liksom! Vore ju onödigt att faktiskt en gång hålla sig lite behärskad. Jaja, hade riktigt kul i alla fall sen var baksmällan bara en lyxig bonus jag vaknade upp med. Såg ut som en chackhora som överdoserat. Det var även lite så jag mådde också, väldigt härligt. Idag var min plan att träna och plugga, men istället så har jag typ ätit och pluggat lite faktiskt. Jag funderar över om jag ska låta resten av plugget ligga och tynga mitt undermedvetna och ta itu med det en annan dag istället. Är inte riktigt in the mode för att plugga, så jag tror nog att jag kan se mig själv som färdigpluggad för idag. Ikväll ska jag i vanlig ordning hem till min man Elvis. Vi har typ suttit ihop i två veckor nu haha, inte för att det gör mig något då den kvinnans sällskap är bland det bästa jag vet så, i'm not klaging liksom. Imorgon blir det antingen fezt eller utgång för min del, väldigt trevligt. Ska även träffa min mor i stan en stund också, ytterst trevligt. Ska även hinna med att träna lite med Denisen. Nu ska jag smörja in mitt ansikte då jag håller på att torka ut, ser typ ut som ett russin som ömsar skinn. Sexigt. Tjarå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0