produktiva bettan slår till igen

Tjabatjena. Lyckades otroligt nog plugga lite igårkväll. Dock fastnar inget och jag kunde typ lika gärna ha låtit bli. Men man kan inte gråta över spilld mjök så.. Idag kände jag mig lite 2cool4school så jag beslöt mig för att spendera morgonen med min säng, sorry Janne, vi får ta en raincheck. Usch. Aa, så tänkte ju jag att jag skulle vara duktig och plugga massa idag eftersom jag inte gick till skolan. Har jag öppnat boken? Nej. Men jag ska göra det snarast. Måste ju kunna någonting inför provet imorgon känner jag. Vi får la se hur det går helt enkelt. Ikväll ska jag iaf åka och handla med mamma, tänkte köpa hem lite nyttiga grejer.... Så himla kul! Ja.. det var typ mina planer för dagen. Nu ska jag kolla lite bloggar och sen SKA jag plugga, annars könsstympar jag mig själv. Hehå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0