Singel lady

Glad alla hjärtans dag!!!! Dagen till ära tänkte jag beskriva min dag med två sanningar och en lögn. Denna kommer bli knepig ska ni veta... Jag ska träna ikväll istället för att mysa med min pojkvän, sen ska jag äta middag med mina glädjedödande föräldrar, skoooojaaaaa! Klart jag ska bli bjuden på fin middag av pojkvännen sen ska vi sova i hans lägenhet i stan så avslutas kvällen med lite romantiskt samlag innan vi somnar i varandras armar. Guuuuuuud va göölligt. Visat blir det svårt att gissa vad som är sant och vad som är falskt? Sjukt. Ja mitt budskap gick fram, min alla hjärtans dag kommer suga ballong kuk. Iaf.. Idag börjar jag klockan tre och slutar klockan fyra, helt ok. Hade tänkt plugga nu innan men vi får se hur det blir med det... Annars får jag ta det sen liksom. Nu ska jag platta mitt hår sen får vi se vad klockan är. Pyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0