smells like R-kelly's sheets. Pizzzzzz

Tjafaaaan. Har precis bättrat på min figur, detta gjorde jag med hjälp av två hamburgare. Satt som en smäck, lär inte sitta lika snyggt på studenten. Men jag börjar förlika mig med mitt och min fethets öde, att alltid vara tillsammans. Vilken lovestory. Idag är det iaf torsdag vilket bara betyde en sak, att det är fucking fredag imorgon bitchosos. Så magnifikt trevligt. Iaf, idag var det en lång dag i skolan packat med massa kreaktiva aktiviteter då vi har kollat film eller ritat på varenda lektion. Ytterst produktivt och lärande. Gör inte mig något iförsig, säger aldrig nej till en bra rulle om magsmältning eller soppor liksom. Who can resist?! Ignorera min engelskastavning då den är väldigt bristfällig eftersom jag inte läst engelska på cirkus ett halvår. Inte för att det är det som var det avgörande i det hela då det kan ha med min superhjärna att göra. Men detta är endast spekulationer från min sida. 

Jaja... Blev återigen en dag med mycket skratt så det måste jag glädjas åt. Om jag inte hade mitt järngäng med mig i skolan skulle livet vara o to the värt. Sen gled jag förbi Karlos för att hämta upp lite saker inför imorgon, som jag förövrigt är bajstaggad på. På riktigt så borde varje dag vara fredag, då skulle alla älska livet. Eller lördagar, då slipper man ju skolan också. Skulle funka. Aja, efter min träff med porrgalningen begav jag mig till fortet, käka lite frukt och sammanfattade lite geografi, sen blev det hamburgare. Nu ska jag återuppta mitt livsöde, nej inte fetman denna gång utan något mycket vidrigare - plugggggga. Skitkul. Sen ska jag, beroende på hur lång tid detta har tänkt att ta, antingen duscha och sen kolla Fråga Olle, eller tvärtom. Det får bli en överraskning. Kan uppdatera er imorgoooon, så spännande. Nej nu ska jag väl make som love happen med min geografibok. Sex. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0