Treat me like a joke, i'll leave you like it's funny

Tjabatjena. Här ligger jag och kollar tv i soffan, för ovanlighetens skull tänkte jag. Denna dag har varit ganska hyfsad måste jag säga. Har skrattat så mycket idag att jag har ont i huvudet, det kan även ha att göra med alla de liter snor som dragits upp i min hjärna. Sen åkte jag hem och åt massa mellis innan jag gjorde lite geografi, den insatsen kändes så bra att jag tror jag låter bli att fortsätta med det hehe... Iaaaafff. Igår var jag ledig från skola så det firade jag med sovmorgon och en lugn frulle framför tvn. Sedan pluggade jag lite och fixade mig innan jag åkte iväg mot Elvira. Vi lagade världens godaste middag och efter det åkte vi och kollade på när hennes fader spelade dart (gratisölförfan) så det var rätt schysst. Sov kvar hos min sambo och fick pina mig till skolan när hon låg kvar och sov så sött. Men jag älskar skolan så det är lunch. SNART ÄR DET FREDAG! Typ. Då ska jag och mina pinglor dra ut, micket trävlig. Nej nu ska jag gå och snyta mig sen lägga mig och hata mitt liv. Ha kul! (Hahah, fellbaj...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0