2013-01-20

Hejsvejs. Har precis avslutat mitt sammanfattande av det sista kapitlet i marknadsföringen, gav upp efter ett ex antal sidor om miljöbalkens regler och principer. Det var helt eneklt för intressant för att fortsätta läsa om så jag var tvungen att lägga det åt sidan en stund. Ska snart käka, men jag tänkte uppdatera er alla om mitt super intressanta liv. Idag har jag, kollat på mtv, kollat på mtv och kollat ännu lite till på mtv. Fastnade framför världens mest värdelösa serie med skådisar i världsklass... Eller inte, dom är fan helt sjukt värdelösa men mitt intresse fångades ändå. 

Jaaaaaa.... Jag ser fortfarande ut som ett sär. Ser ut som jag är allergisk mot något som bitit mig och hela mitt öga svullande upp. Dock är den inte lika snygg som igår måste jag säga, när jag bara såg halva världen. Idag skulle jag nog säga att jag ser cirka tre fjärdedelar av världen. Lyllo mig liksom. Ja det var väl typ det enda av intresse som jag hade att dela med mig av, så nu ska väl jag återgå till mitt hädelserika liv. Tjaba. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0