bästa dagen på länge

Denna vecka kmmer döda mig, är nästan övertygad om det. Känner att all min ork och livsglöd är som bortblåst, ingen aning om varför men allt känns bara fittjobbigt och vidrigt. För det första så är jag så jävla trött på skolan just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Sen är jag konstant trött på typ allt som har med skola och andra tråkiga saker att göra. Det enda jag har lust med just nu är att äta godis, kolla film, gå ut och bli fittfull osv och ha extremt jävla kul med mina underbara vänner. Får jag göra något av detta? Nej, för jag är fet, ful och pank. Så det roliga som blev kvar är alltså träning och plugg. GUD. Asså jag orkar inte med den här veckan, allt känns så jävla tråkigt. Det enda jag tillåts göra är att träna och plugga. Har jag gjrt något av det då? Nej, inte ett jävla skit, för jag är fet och lat. Men som sagt,l jag skulle inte byta bort min fetma mot något annat i hela världen, det är liksom den som är drivkraften i allt jag gör i livet. Typ "Åååh, gud, jag vill inte plugga" då är det liksom bara tänka, att kom igen nu Sanna, du klarar det här, du är tjock! Wopha. Fan va kul, förstår att många där ute blir avis nu men jag kan inte hjälpa att jag föddes så här, vissa har väl bara lättare än andra att suga åt sig alla fettpartiklar som närmar sig inom radien av 1 mil. Lyllo mig! 

Nu är planen att göra min labbrapport innan jag ska på horspinningen. Kommer gå skit bra! Men jag och mina tre hjänceller ska hjälpas åt så gott det går, we can do this! Men i sin vanliga dagsordning har min kära syster tagit hem sin underbara kompis så nu har dom rave party i rummet precis ovanför mig. Det låter typ som att golvet ska rasa in vilken sekund som helst. Jävlar vilken bra dag! Allt känns verkligen superduper. Jag får typ ett sug efter att springa ut i det vackra vädret och måla regnsbågar, sjunga en glädjesång och omfamna livet. Hallelulja. Nej nus ka väl jag försöka stänga av min hörsel och stänga ute allt jävla krikande från min snigelsniffandepitt syster. Jävla hora vilken fin dag. Dränkt jävla klitta. Källan till alla mina problem är storleken på min kroppshydda, ändå tyckte jag det var en strålande idé att trycka i mig 40 mackor osvosv. BRA! Det är nog det man ska göra om man vill gå ner i vikt, absolut. Jag är sån jävla hycklare. Hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0