Död

Fy. Fan. Idag mår man som en pingla. Usch, jag är så jävla bakis idag att jag tror jag kommer dö inom en snar framtid. Ska fan aldrig dricka så där mycket igen. Men annars så var kvällen bra, åt middag med dedde och Elvira at
ma crib, först fläskfilé med klyftpotatis och sen gjorde Elvira världens godaste efterrätt. Så jag var rätt nöjd måste jag säga. Sen åkte vi vidare till tullinge där vi dansade en hel del och drack lite för mycket alkohol. Ramlade hem till lina typ halv sex sen vaknade jag klockan elva typ och efter det åkte jag hem och städade lite samt duschade. Ska ju nämligen försöka ta mig till Norrtälje eftersom lillasyster fyller 6 år imorgon. JÄVLAAAAAAFITTTTTTTAAAA. Jag har inte köpt present till henne.... Fittballebögkuksugrövhår. Jag är ju helt jävla efterbliven ibland, shit vilken gullig syster jag är måste jag säga. Idiot hora. Aja. Försent nu iaf... Jag ska iaf dra om en timme och åka kommunaltrafik i två timmar. Guuuud va kuuuul!!!! Jag kommer inte alls att spy... Blä. Nu ska jag äta innan jag dör. Tja.

Dom enda bilderna jag har från igår, otroligt stabila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0