För vi är krigare två gånger om

Bonjour! Sitter........ Vid köksbordet?!?!?! "Ooooommmmggg!!! Vad har hänt? Är hon sjuk? Är hon skadad? Är hon helt galen???!" Tänker säkert de flesta av er just nu. Men nej, jag har helt enkelt bestämt mig för att inte sitta i soffan hela tiden, därför väljer jag nu att förflytta mig runt om i fortet. Vilken uppoffring va? Helt otroligt. Iaf. Har just ätit middag och innan det var jag och tränade med lina. Gick rätt bra måste jag medge, jobbigt som fan dock. Kändes ju att man inte tränat på ett tag, sorgligt nog. Men nu är det bara köra så man slipper se ut som super stora paleface Sanna på studentflaket. Eller typ inte orka vara med på ursprunget för att min kropp ät för tung för att bäras upp. Wää.. Jag har hål i mins strumpor... Livet är över. Anywaaaays... Snart kommer min farmor på besök, tagga. Okej lite, för jag ska få min julklapp av henne så hon har min tillåtelse att vistas i min närvaro.

Jaa.. I helgen var jag först ute på fredagen med mina c00la vänner. Fick i mig alldeles för mycket av den magiska saften och detta resulterade i ett pinsamt beteende samt en otroligt vacker baksmälla. Förjävla bra jobbat måste jag säga. Sen blev det lördag och då fyllde fina Amanda år och det firade vi med minimalt lite biljard samt massa snackande. Väldigt trevligt. Sen drog vi partyglada och för egen del, låtsasrika, vidare till nype. Väl där anslöt sig Elvira med jobbarkompis och alla vårs vän lina. Denna kväll resulterade även den i ett fint beteende samt en frisk bris av bakfylla. Bra jobbat Sanna! Du har återigen bevisat för dig själv att du inte borde dricka på offentliga platser. Sen i måndags så var det ju back to paradise. Även kallat skolan. Mjukstartade med en skoldag på sex lektioner, en håltimme och 8 timmar. Sen dog jag. Men nu har det flutit på ganska ok med en lektion om dagen. Imorgon blir det två lektioner sen ska jag och min biff till vän, Denise, köra ett spinningpass sen ska jag ta mig i kragen och plugga lite. Det är min ambition iaf, men vi vet ju hur det brukar sluta... "Hej... Sitter i soffan... Borde plugga... Men tvn ger mig mer..." Osvosv. Jaaaaa neeej nu ska jag kolla om jag har spenat mellan tänderna innan farmor trillar in. Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0