Frustrerad

Tjenispenis. Har precis käkat, idag blev det lasange för andra gången denna vecka, tre om man räknar söndag. Så nu är det nog med det för min del, blir ganska tröttsamt måste jag säga. Slängde i mig maten, lite mycket och alldeles för fort så nu kommer jag väl spy eller nått på spinningen. Får se till att göra det diskret bara... Typ låtsas knyta skorna vid en papperskorg och spy lite samtidigt. Fräscht. Annars då? Jodå, lite mör i kroppen efter denna träningschock den har fått utstå. Känner mig för det mesta som en avdankad kycklingfilé eller nått annat härligt. Så nu blir det tredje dagen i rad då.. Fan va jobbigt det är att vara genetiskt otränad. Livet som tjock deghög är inte lätt må jag tala om för er. Men det är ju liksom inte kul att inte behöva kämpa för saker liksom? Nej precis. Jag älskar att slite... Hatar folk som bara sitter i soffan och degar hela dagarna och inte gör någonting... Ha... Vilket skämt, det var ju inte jag för en och en halv vecka sen och hela mitt liv innan det liksom. Kul tjej, ambisiös och motiverad är två ord jag skulle använda för att beskriva mig själv, sen är jag ju alltid taggad till tusen och jag älskar att ha tusen bollar i luften, hatar att sitta still. Wääääääääääääääää... Fick jag bestämma själv skulle man bli skitsnygg av att sitta i soffan och annat dylikt. Eller så var det bara sjukt inne att vara blekfet, shit mannen.. I would roule the world. 

Idagvar det en ansträngande dag i skolan med långhåltimme för världens onöigaste lektion men som tydligen var superviktig så vi var tvugna att gå. Små horor är vad dom är dom där vidrga lärarna. Sönderdaskade små rövar. Bajspotta. Japp, känner mig rätt badass idag om någon undrade. Fy vad jag inte orkar lyfta mitt feta arsle från soffan just nu... Speciellt inte för ett vidrigt spinningpass. Men är man tjock och ful så måste man väl. Sorry för deppinlägg men jag har mens (nu vet alla det) och då blir det lätt så här. Jag och hormoner hör inte ihop. Jag borde fötts till en amöba, det blir min slutgiltiga slutsats för min existens. Nej nu ska jag byta om till mina hortights och min analtröja innan jag ska börja röra mig mot slidtuben. Sug kuk horor. Imorgon är det iaf fredag, dessutom hittade jag hundra kronor i min plånis, lite bra har man det ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0