Give it up, this was never meant to be more than a memory for you

Shalom. Har precis käkat middag, pasta och någon sås med salami. Asså maaagad va starkt det var, kändes typ som jag hade astma eller typ att alla mina organ skulle åka ut ur min näsa. Fräscht va? Gott var det iaf. Nu är måndagen avklarad och det känns finfint, lyckades även korta ett MVG på marknadsföringsprovet. Schweet som satan mis amigas! Det gjorde även min patrull, så jag är en proud mama. Men denna måndag har flutit på rätt bra så jag ska inte klaga. Denna vecka är fullspäckad med roligheter! Imorgon ska jag på bio med min pojkvän, innan det bjuder han mig på middag (jättedyr ofccccc) sen på onsdag är det ju Lill lördag så då ska jag ut med massa underbara människor!! Sen på torsdag ska jag ut och dricka lite öl sen ska jag ut varenda dag på hela helgen. Skämtåsido. Mitt liv suger rödprickig ner mensad kuk. Det jag har planerat för veckan är att träna, träna, träna och träna. SKOJ! Fast på lördag ska jag faktiskt ut med mina söta små vänner så det ska bli riktigt kul! Har inte varit ute på hundra år så hallelulja säger jag. Snart ska jag iväg på en så kallad promenad så det blir även det trevligt. Men nu ska jag dricka cola sen ska jag kissa. Kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0