Gungar fram som vi har gjort sen vi var små

Tjenare, sitter hemma och har lite lätt ångest över det faktum att jag inte tränat på några dagar, plus att det blev lite mycket onyttigheter i helgen sen den delen där jag inte har pluggat ett pizzz idag är en annan femma. Var ju rätt aktiv idag i skolan faktiskt då jag för en gångs skull faktiskt antecknade på varenda lektion (utom en... Ups). Jaja, ska träna ons-lördag så jag kan överleva min fetma idag. Sen tänkte jag vara lite duktig imorgon och ställa klockan lite tidigare för att göra lite gröt till frulle. Samt för att slippa stressa hela morgonen som jag gjort typ hela förra veckan plus idag. Dock är det inte (ganska ganska mycket) pga av min lathet utan mitt horalarm som vägrar ringa på morgonen.

Annars då. Jo vageln stays strong och jag ser fortfarande lite skev ut. Mitt ansikte som annars är så symmetriskt är nu inte lika identiskt med den andra ansiktshalvan som den brukar (eller inte) men lite små underlig ser jag nog ut. Typ som att jag gråtit över min pojkvän hela natten med ena ögat. Så hade jag ingen pojkvän att gråta över :ppPPpP. Som om det var mycket bättre liksom. Jaja, får helt enkelt göra olats för andra i livets ljus som snygg och vacker liksom. Kan inte alltid ligga på topp liksom även om det är väldigt svårt att inte göra det liksom. Aja... Efter skolan åkte jag en snabbis till vby med lina, köpte en ögonbrynspenna samt Bruno utan solo. Ska jag vara fet behöver jag ju inte vara genomskinlig också. Nej grabbs nu ska jag skita, sen duscha. Hoppla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0