i could be the one who makes you feel that way

Tjabatjenahallå. Kollar lite på Grey's just nu, är forever alone hemma så det är hyfsat jätteskönt. Idag var inte en så jobbig dag då vi bara hade en lektion. Så efter den åkte jag direkt och tränade. Dutti, sprang i 35 minuter sen gjorde jag lite armar och mage sen begav jag mig hem. Väl hemma hoppade jag i duschen och gjorde lite ägg och till det fick det bli keso. Kollade lite på tv innan jag pluggade. Eller pluggade var att ta i, jag sammanfattade ännu ett kapitel marknadsföring. Men det känns bra ändå. Men nu vill jag ha helg för jag orkar inte mer vardag, det är så jävla tråkiiiiiigt. Blä. Jaaaaaaaaaaaaa, nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, rätt tråkigt men får väl passa på att njuta lite av att dega i soffan med gott samvete. Imorgon blir det skola för egen del och efter det blir det träning igen med Ellinor och Lina sen lite mer plugg. Sköj. Nej nu ska jag pilla mig i naveln eller nått annat superkul, tjenare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0