Just let me go, we'll meet again soon

Shalom. Blir tyvärr tvungen till att säga att jag sitter i soffan... Sån är jag liksom, soffpotatiseN. Nej men idag känner jag att jag har gjort mig förtjänt av lite soffasittande. Idag har jag hunnit med två lektioner (helt otroligt vilken figther jag är va?) sen så pallrade jag och Denise iväg till gymmet för ett spinningpass på 45 minuter. Stekt sidfläsk vad jobbigt det var. Det är ett mirakel ifall jag lyckas komma upp imorgon säger jag bara. Ma gadd liksom. Trodde jag skulle ramla av cykeln efter tio minuter och min mjölksyra dödade mig. Men jag överlevde och fan va skönt det känns nu. För när jag kom hen åt jag lite sen hoppade jag i duschen och efter det satte jag mig och pluggade. Så nu har jag sammanfattat två kapitel av sju, en liten bit på vägen iaf. Shit asså vad har hänt med super latar matar perioden i mitt liv? Okej, vem försöker jag lura? Er eller mig? Det har gått fyra dagar i mitt "nya" liv. Men som min gamla mor säger, många bäckar små va. Så jag tänker glädjas åt min ickelathet som bubblat upp till ytan. Men gud! Hej! Superfag, vad kul att du kunde komma idag..... Nu ska jag sluta upp med fagerierna. 

Ikvälllllll ska jag platta affrot så man ser lite anständig ut imorgon, det är ju trotts allt fredag vavava. Då blir det muffinmys (fag) med los brudos at snorros casa. Mucho dinero trevligt. Ja, för er som undrar, jag har ursprung från Spaniens södra kust, latinaaaaaa. Eller bara en väldigt blek svensk. Men det är typ lika exotiskt liksom. "Jag kan göra snöbollar" Wow. Du är för häftig för att leva. Anywäy. Idag insåg jag att jag är uttorkad på pengar. Helt tomt. Jag hör typ vinden vina när jag loggar in på min internet bank. Det liksom ekar lite härligt. Så det blir en intressant historia om hur jag ska få ihop pengar till 5 skivor på en vecka. NAJS! Nej nu ska jag unna mig själv lite umgänge med min efterlängtade vän, TVn <3 ma maaan. Sharå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0