Klockor ring för Notrê Dame

Tjena Quasimaudo här. Japp, ni hörde rätt, jag är ringaren i notre dame. Autografer kan köpas på min webbshop svulletoga.com. Nej men ärligt jag hatar mitt liv så mycket, så mycket. Idag var min plan att gå upp i tid och plugga och träna och sedan åka till Lovisa för att fira henne. Men när Sanna vaknar så ser världen helt avklipp ut. När Sanna sedan ser sig själv i spegeln får hon en chock. Vem är den där missbildade kvinnan framför henne? Ja, lång historia kort, jag med min vanliga tur vad gälle konstiga åkommor har nu drabbats av en enorm vagel på mitt högra öga. Så för tillfället är jag smoking hot. Helt sjukt. Som om jag inte var tillräckligt het innan liksom? Var jag tvungen att få tio extra ögonlock. TACK!!!! ASSCHYSST! Verkligen. 

Dessutom frös vattnet på landet till is så mina föräldrar fick återvända hem idag. ÄNNU EN ROLIG ÖVERRASKNING FÖR IDAG!!!! Så jävla kuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Sen ska mina små bajskusiner komma hit också så för deras skull ska jag låsa in mig på mitt rum hela kvällen och äta mina känslor (jag skiter i mitt nya nyttiga liv idag för jag är redan ful så det räcker och blir över så då ska jag fan ha godis) sen ska jag nog gråta lite också. Fitta. Vad kul att vara jag liksom. Till och med min mamma skratta åt mig när hon såg mig, känns skönt. Känner mig lite snyggare nu. Aja, nu ska jag åka med mamma och handla, funderar på att ta på mig burqa, inte för min skull utan för andras, man blir fan rädd. Jag hoppade fan till när jag såg mig i spegeln förut, så dagen har tillbringats åt att undvika alla speglar i huset. Nej nu ska jag gråta, tänkte jag säga, men jag kom på att det gör för ont för att gråta med min varbulle i ögat. Älska livet grabbar, tjena. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0