Kzlzllzlzlz

Shalom. Lördag idag då och lovet börjar tyvärr lida mot sitt slut. Men det var ju förjävla skönt att kunna leva lite under dessa två veckor. Igår var jag iaf ute med mina fina vänner. Men gissa om herr Sanna blev fittnyllefull? Jodå, klart hon blev. Jag och alkoholen har ett sunt förhållande. Han gör mig till en härligare människa, gör mig roligare, trevligare, smartare osvosv. Jag är helt enkelt världens mest självkontrollerande människa när jag får alkohol i blodet. Schweet. Jaja, skärpning nu för fan. Måste spara pengar och dessutom känner jag att allt partyliv (ojojojjjjj vad cool och världsvan jag ääääär) nej men det börjar iaf sätta sina spår. Jag är ju fortfarande samma fitnessguru som jag alltid varit, bara lite mindre krallig. Jaa.. Drömma går ju.

Idag är det lördag och även den dagen då mina föräldrar återvänder till fortet. Tyvärr.. Denna tid utan dom har varit fin, men alltid har ett slut. Nerrråå, äntligen lite annat än popcorn och köttbullar till middag. Söft. Idag är det dessutom Amandas nittonårsdag, herregud.. Nu blir vi gamla. Vi ska iaf mötas upp några stycken och spela biljard eller bowla så det blir nog väldigt trevligt! Ne hörrni nu ska jag återgå till mitt tvtittande och vara lite social med min bakfylla vän Elvira, även hon höll sig i skinnet igår. Känns sååå braaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0